REDAN ? JAPP TIDEN GÅR UNDAN



Bara för jag känner mig så bäst och snäll hela tiden så vill jag bara säga
grattis, igen, tim&lejon har 3 månader idag. Lite sent med inlägget men
klockan är inte över tolv än och den är fortfarande den 8 idag så jag va
snäll som sagt och lägger upp en bild på dom som dom antagligen tagit
för inte alls länge sen, idag? igår? jag vet inte och som lejon sen har gjort
om lite granna.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Men iaf, jag kom hem ifrån träningen för ett tag sen och jag har hunnit
duschat och jag har hunnit blivit mördad av min katt också (y) så jag
är i fulla livet så alla vet om det nu. Höhö !

Iaf så sitter jag och läser bloggar som vanligt och ska snart lägga mig
i min underbara säng och tänka på hur länge jag kommer överleva
torsdagen.. & messa med min babe och annat folk som kommer ivägen
och messar mig =) näe driver.

Hörs senare, ni kommer få dagens citat också innan jag taggar :)




ni MÅSTE ställa mera frågor, kom igen vafan. Trökiga ni är !
Klicka bara HÄRA så kommer ni dit. Enkelt, eller så skrollar ni bara ner lite
granna det funkar också iofs.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hähä man måste ju ha fantasi (a) det kommer det kommer! Se till att länka bloggen, fråga om andra kan länka också, då stiger dom! :D

Hittils har jag 5 :o buhu...men det kommer (a)

2011-02-08 @ 22:22:05
URL: http://nathaas.blogg.se/
Postat av: lejon

Taack gumman vad söt du är <333

2011-02-09 @ 00:59:49
URL: http://simpleeheart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0