JAG ÄLSKAR MINA BÄSTAVÄNNER



Jag sitter just nu och skiner som en sol. Jag hade iaf sagt det till mig själv om
jag stod framför mig själv just nu.
Och vet ni om varför jag gör det ?
Jo det ska jag tala om för er.
Mina två absolut bästavänner har förlovat sig!!
Jag är så otroligt stolt över min lillebror även kallad bästavän Tim som tog
modet till fånga och friade på balkongen till mig underbara bästavän Lejon.

Jag fick reda på det igenom facebook och lejon sa åt mig att kolla efter
några timmar så ser jag och då står det att dom är förlovade och jag
kände verkligen hur glad jag vart och kände mig även lite stolt över mig sj
eftersom det va jag som fixade ihop dom två. Eller ja, gjorde så dom träffades!

Jag är otroligt glad för mina vänners skull och jag tvekar inte en sekund på att
hjälpa dom om dom behöver mig !
Jag älskar er , Tim & Lejon.

Och den som vågar klaga på att dom förlovade sig redan efter två månader
den kommer jag boksatvligen ta ett snack med. För det är inte förtidigt för
äkta kärlek att bevisas !
och hör sen !

Kommentarer
Postat av: lejon

ååååh gud vad söt du är gumman <3 Blir alldeles varm i kroppen när jag läser detta. Ska bli toppen kul att ses idag <3 HAR SAKNAT DIG BUMBIBJÖRN! :D



Kommer bli dunder i helgen är bara så jävla glad. Inget kan sabba glädjen som finns inom mig alltså!

2011-02-04 @ 12:33:16
URL: http://simpleeheart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0