JAG ÄLSKAR MIN PAPPA ♥




Jag ville bara ge min egna pappa ett eget inlägg & jag vill säga att jag älskar honom verkligen jättemycket. Han är verkligen en person man kan kalla stark. Som kämpar igenom det mesta för sin egen och för min skull. Han är verkligen underbar & det bästa av allt är att mina vänner verkar gilla honom, till & med dom som inte träffat honom =) ... Men som jag brukar säga det är väll bara för att han & dom vänder sig emot mig och retas med mig.

En sak som alla borde veta om min pappa det är att han är den finaste gubben på jorden.
Iaf i mina ögon men pappa (vet att du läser detta) så bara så du vet,
du är inte den ända karln i min värld nu. Men det vet du kanske redan ? Hihi

Men jag älskar dig pappa, du är världsbäst i mina ögon.

Kommentarer
Postat av: Lars Ulwencreutz

Såg inlägget av en slump just nu och blev SKITGLAD! Du räddade min dag gumman =) Ligger i fullt krig med en självutnämnd prins i Brasilien och är helt slut men detta gav ny energi.

Jag älskar Dig, världens bästa dotter =)

2011-02-12 @ 15:53:40
Postat av: Kimsy

va fint:)

2011-02-12 @ 17:03:07
URL: http://kimsyvimsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0