I BATHING IN THE SNOW




Det va fruktansvärt kallt, först kastade vi bara snö på varandra och sprang runt det ser man på vissa bilder men inte när vi kastar men man ser på våra fotspår. När vi kom in sa jag "vafan vi måste ju ligga ner i snön också annars räknas det väll ändå inte" sagt & gjort vi sprang ut igen räknade till tre och slängde oss men pappas kamera va seg så han fick bara en bild och fyfan säger jag bara kallt va det men underbart roligt så det dära ska jag göra igen, jag bangar inte. HAHA dagens roligaste händelse.
Pappa la upp bilderna på hans sida och det är väldigt många som kommenterar och en av hans kompisar har tagit fel på sverige och norge så hon tror vi är från norge ibland (hon blandar ihop) så hon har sagt att toni och jag är norges stoltheter, men det är ju lite kul att höra sånt även om ingen av oss har något ursprung ifrån norge bara att vi gillar att åka dit på somrarna.

BILDEN NÄR VI LIGGER NER;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0