HÅLL MIG HÅRT ELLER SLÄPP MIG HELT



Ni säger att ni ska älska mig föralltid. Att ni ska se mig som er bästavän så länge ert hjärta
fortsätter slår, men ändå visar ni ingen vänskaplig kärlek till mig. Så varför ska jag tro era
ord som lyder "jag älskar dig vännen/syster" eller som "jag kommer alltid finnas hos dig"
dom orden får jag höra av många av mina vänner men stämmer det ? Nej!
När jag behöver er som mest så sticker ni bara och ger mig ryggen.. Och vet ni vad ?
Ja har ledsnat.. Jag har dom äkta dom jag kan se igenom och veta att dom verkligen
menar det dom säger till mig och litar på mgi och jag litar på dom. Ni andra ni kan bara dra
åt helvete och stanna där tills ni brinner sönder. jag har ledsnat på eran falskhet..


Det va det jag ville säga. Och ni som läser detta och tar åt er, då vet ni att
ni har gjort något som är fel.. Fråga mig isf ist för att ta allt för påhoppande
slutsatser, okej ? Bra..

Och ni vet vilka ni är.. Dom tre jag verkligen menar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0