DUSCHEN-FRIDHEMSPLAN-FEST

Kom hem igår ungefär vid tre tiden kanske jag minns inte eller brydde mig inte precis så mkt men somnade iaf eftter fyra tiden på morgonen och det gjorde väll dom andra också antar jag.
Idag kanske samma person kommer ha fest igen så vi kanske ska dra dit om vi pallar annars blir vi bara hemma med en film och lite gottgott som lejon och jag köpte lite tidigare idag :)
-
Just nu sitter Toni och jag o kollar på Rocky på kanal 6 medans Tim och Lejon är och myser i rummet jag ska snart dit och störa lite granna för jag måste in och ladda min mobil som snart dör.
-
Men vi hörs senare jag uppdaterar er om hur det blir ikväll :D Love you all.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0