ANMÄL DIG OCKSÅ VETTJA ?

Jag är med i en veckansblogg tävling på http://lifebyjenniferandida.blogg.se den bloggen & för er som vill vara med så äre bara gå in och anmäla sig men hon har ett krav & det är att man ska länka hennes blogg i sin och säga att man är med där precis som jag gör. Man kan anmäla sig till söndagen 20/2 så det finns några dagar kvar innan det inte går att anmäla sig längre. Men tkr verkligen ni ska va med och om inte så börja läsa hennes blogg, ganska bra faktiskt & hon är dessutom ett stort fan av mig blogg , mig och min pojkvän. Hon kan typ allting om mig & Toni tack vare min blogg m.m. Hon vet också att Tim är 30sekunder äldre än Toni & jag blev lite smått rädd när hon sa det. Hehe

Jennifer Carlsson på bilden!


Nu sitter jag iaf i skolan & jag börjar om 25 minuter. Så jag sitter med en annan kille i datasalen som är fett skyst så ska dra en ciggis me honom snart tänkte vi men innan det ska jag läsa lite bloggar och kolla in fejjan.

Vi hörs senare :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0