ÄLSKLINGEN ÄR FÖR ENVIS



Sitter just nu i skolan fast jag slutade 11:55 idag men stannade kvar och va med på elins lektioner och kollade på en film som handlade om kärlek, passande idag eftersom det är alla hjärtansdag to day.
Pappa slutar iaf 15:30 & kommer antagligen att vara här 10 mintuer efter det och då kommer vi åka hem hoppas jag. Är fett trött & jag ska jobba lite mera med Matten så jag blir klar med kaptiel 7 också så slipper den dära tanten att tjata på mig att jag ligger efter (vilket jag inte gör , jag ligger näst först i matten) men iaf.

Senare ungefär vid halv fem kommer världensbästa hem till mig troligen med något han köpt fast jag sagt att han inte ska köpa något till mig för jag behöver ingenting för jag har redan hans kärlek och jag vill inte ha hans pengar. Jag älskar honom för den han är så äre bara.

Men vi hörs senare, jag uppdaterar mera ikv. Ska slänga in hiss & diss med tänkte jag. va ett tag sen jag gjorde det och jag har några på lager faktiskt. Pussen :*

Kommentarer
Postat av: linnea

guuuulligt, :D , inte något speciellt alls :/

2011-02-14 @ 15:52:34
URL: http://shitlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0