ÅKA HEM TILL UPPSALA IDAG

Godmorgon bloggen, elr ah godeftermiddag kan man säga :)
-
Vaknade precis med älsklingen breve mig & vi ska snart hoppa in i duschen och värma oss lite granna och göra oss lite snyggare och renare. Låter skönt som fan !
-
Igår skulle vi ju vart hemma hos Anna och Macko men vi petade det och drog på fest ist jag hade as kul men det  verkade inte Toni ha så han drog tidigare därifrån och satte sig tydligen vid tornet och väntade nästan 2 timmer, kände mig verkligen hemsk då :(
När jag hittade honom va han isbit så jag fick nästan bära hem honom slänga på honom två dubbla täcken sen typ  hälla i han en varm kopp te, sen hade han tinat upp och då började han bli flummig men säger inte vad han sa eller ngt kanske lite pinsamt för honom om man säger så :D
-
Senare idag så har älsklingen match samling 16:30 i Sollentuna på vallen för er som vill komma förbi och kanske vara lite sociala med mig under matchen ? :) Men efter matchen åker jag hem.. & jag vet inte om jag kommer tillbaka till nästa helg för jag kom på att jag har troligen lite andra planer den helgen men det återkommer jag med senare i veckan isf. Vi hörs
Puss på er läsare :*
Bild ifrån bion tidigare i veckan :) finns flera bilder. Ni får dom senare
ikväll då jag är hemma i Uppsala igen.
Kommentarer
Postat av: :)

hehe nu vill ja ju veta va toni sa (a)

2011-02-27 @ 21:55:28
Postat av: lejon

sv: jaa det vore verkligen dunder om du kunde göra det. För jag vill bara komma igång med något nu! :)

2011-02-28 @ 14:45:18
URL: http://simpleeheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0