Tyvärr inga bilder för tillfället, men dom kmr

Godmorgon på er , snacka om att vakna med tuppen.

Älsklingen och jag kom precis hem till pappa
han hämtade oss hos sanna väldigt tidigt.

Gårdagen var ganska nice vi satt nere vid badet på udden och grillade som fan
och vi hade såna dära vita saker med oss som man kan grilla , men jag
käkade dom mest.

Vi satt där nere vid elden och jag va eldmästaren , tidningar och tändvätska
yeeeaaah det löste sig iaf.
Men sen vart vi fett trötta och drog hem.

Idag äre valborg och vi skippar stan för det är bara massa snutar
och shit ute där och om man  dricker på ofentligplats idag är det
500 kronor i böter.
Vilket jag inte vill böta idag så vi struntar i stan och vilar upp oss
inför ikväll ist. Då ska vi se på kase !

Nu ska jag ut i trädgården med pappa och käka frukost som består
av winerbröd, ett glas mjölk & en risifruti.

Hörs senare, love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0