Trevlig fika med pappa & älskling + två bilder

Precis kommit in ifrån en fika med pappa o Toni ute i trädgården i ca 2½ timme.
Fan va skönt väder alltså, tog två kort för att visa hur mysigt vi hade det idag :)

Jag tänkte tvätta håret nu medans mobilen ligger o laddar sen ska vi iväg till bjk
och vi ska faktiskt gå dit. 6 kilometer , eller ha kanske 5 då för vi ska till mina
kusiner. Hoppas vi inte kommer mitt upp i grillningen, vill inte störa precis !
Fast nu måste jag avrunda, får se om jag hinner skriva några tidsinställda inlägg
åt er. Bilder kommer ni säkert få efter våran promenad idag men jag vet inte när
ni får dom antagligen imorgon.
Får se hur vi kommer hem ;) ingen aning än, kanske om sanna har bensin så
kanske hon kan köra oss hem eftersom pappa ska på fest idag med hans kompisar.






Hörs senare, så fort jag får tag i en dator så ska jag också ta ut 3 finalister av dagensblogg, annars får jag skjuta upp det till första inlägget imorgon. Lovar ! :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

stek ;)

2011-04-17 @ 16:36:01
URL: http://mlij.webblogg.se/la

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0