Time to byta däck på bilen

Nu har jag väckt älsklingen som jag nu för tiden kallar törnrosa för han sover hela tiden, vilet är drygt. Pappa håller på att ladda upp bilder på fb ifrån när vi va vid sjön & han gjorde flera panorama bilder, dela på Toni & på oss båda två.

Vi ska iaf va duktiga nu & gå ner för att byta däck på bilen åt pappa eftersom han har ont i ryggen och knappt kan gå rakt. Stackarn! Efter det blir det ett parti skipbo & matlagning, pappa står för att vara kock idag :D så det kommer bli super gott eftersom han faktiskt är utbildad kock.

Bilder ifrån däckbytet kommer kanske om jag lyckas få att pappa tar med sig kameran ut ;) antar att han kommer göra det.

Ni kommer få ett inlägg vid halv ungefär då jag har tagit kort på toni som jag lagt ut då han spänner sig i trädgården. Hihi :$ busig jag är !


Hörs senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0