Svar på tal till Anonym & pappa

Anonym om Jag låter bilderna tala:

jag måste faktiskt säga att du har liiite för mycket smink på dig på bilderna + att du är typ 16år eller något, behöver du verkligen skriva ut på sin fb att dom som tycker din profilbild är fin ska gilla eller kommentera? Är du verkligen så osäker på dig själv?

 

 

 

Lars Ulwencreutz  om Jag låter bilderna tala:

Du borde väl vara van vid att få fötterna överkörda? Det är ju inte första gången menar jag =) Det är vådan av att ha taskig reaktionsförmåga.


Svar till anonym ;

Jag är inte osäker på mig själv jag ville veta vad folk också tyckte om bilden :) jag tkr jag är en söt liten tjej. Och jag använder inte så överdrivet mkt smink ,du skulle sätt mig förr när jag va FJÅRTIS på högsta nivå. Men jag säger såhära jag är väll lite fjårtis fortfarnade men jag är 17 bast lever livet, tar dagen som den kommer och mår väldigt bra med mina vänner & gillar att umgås med dom. Sen skriver jag vad jag vill på min facebook om du stör dig på det kan du väll göra det eller så kan du åtminstonde skriva ut ditt namn eller du kanske inte vågar göra det ? :o

Svar till pappa ;

Jag är då van efter dom gångerna du kört på mig. Alltid samma fot dessutom ;) skillat ellerhur pappa ? Och seg reaktionsförmåga kanske jag hade för jag hade en kamera framför facet när han körde tur att jag hann flytta mig 20 cm annars hade han kört på hela mig. Han måste tagit ngt alltså ! =O iaf sa dom andra det. Jag minns inte hur han såg ut elr ngt sånt dära. HAHAHA men jag klarade mig fint. Inte så ont längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0