Sofie morgonpigg ?

Godmorgon på er , har precis vaknat här hemma hos Issa men henne och älsklingen. Jag känner att jag är på krigs stigen just nu för issa började redan väcka oss vid 9 tiden på morgonen sen gav inte upp förens kvart över 9 typ då började också toni vakna till & då fick jag damp för han petade mig på näsan för att gå upp, så det har jag gjort nu och jag är morgonpigg som vanligt , eller inte.

Iaf igår så drog vi till heidenstam och va hos en kille där och drack lite granna och hade det trevligt. När vi skulle dra därifrån så pallade vi inte gå till vaksalagatan igen så vi tog bussen till vaksalatorg sen gick vi till jonti och dom igen men stannade knappt 20 minuter för dom va så tråkiga.
Vi började gå hemåt och då tog vi lite bilder men inte många, men vi har många bilder som jag ska bjuda er två, jag tänkte faktiskt ge er 5 stycken nu så får ni resterande sen när vi käkat frukost ute i parken utanför issas lägenhet :)
här kommer bilderna ifrån början av dagen ;











Nu ska vi promenera till affärn för att köpa frukost & sen ska vi käka i den lilla parken dom har här utanför :) & kameran kommer komma med såklart.

resterande bilder som togs igår får ni också idag. men blir efter när vi käkat frukost och kommit in och börjat fixa oss tror jag :D men ni får ha en bra morgon tillsdess.
Förvänta er att det kommer komma en BILDBOMB för det är massvis med bilder. :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0