Slut på lovet , time to school.

Godmorgon, sitter just nu i skolan och bara degar tills jag börjar som jag gör om 35 minuter.
Idag kommer inte mkt hända, skolan sen ner på stan sola, tillbaka till skolan o pappa hämtar
mig och vi ska hem till mamma och hämta mattepapper sen hem vila lite för att senare åka
till kusin lisa och testa en klänning som hon har som jag kan ha på mig på torsdag..
Och efter det blir det ba film o sova som står på listan & det är det hära jag i stortsett ska
göra idag så många inlägg om min vardag idag kommer det inte bli.

Glömde också ni ska få bilderna som jag tog igår när vi va i tyttbo.
Pappa glömde minneskortet hemma så vi åkte 4 timmar bil i onödan
(iaf för hans del) men vi ska tillbaka dit i sommar då vattnet sjunkit
undan lite granna.

Nu ska jag kolla läget på andra ställen också som fb t.ex så vi hörs senare ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0