Rösta på mig



är med i veckansblogg klicka >HÄÄR< för att komma dit. Ni ser ju vilken jag är.


Förövrig sitter jag och felicia helt döda hemma hos kevin med emil ;) & vi sitter och dricker upp sista ölen från igår samt vädrar ur rummet det är fett varmt här inne :o typ bastu eller ngt. Idag iaf ska jag hem till älsklingen och sova hemma hos honom för gick inte hos mig.
Men innan det ska jag och felicia hem till henne och hämta hunden gå ut med henne och sen ska vi dra ner och käka pizza MUMS ! :D typ värsta bakis maten ju.

Vi hörs senare. puss ;)
Kommentarer
Postat av: emma backlund

självklart ska jag rösta på dig hjärtat! :)

2011-04-03 @ 19:55:44
URL: http://vildflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0