Öreugrund - Visning - Tårtkalas - Trött !

Hej förlåt att jag inte skrivit på hela dagen men jag ska dra kort varför jag inte gjort det så kanske ni förstår mig :)

Igår så va jag o Issa på en kanon rolig fest, hel sköna killar och tjejer dessutom väldigt många va syskon till mina kompisar (äldre syskon). Johanna som hade festen fyllde 21 så det va henne vi firade. Iaf så när Issa och jag tröttnade så drog vi hem och det va ungefär vid halv 4 tiden på morgonen om jag inte minns helt fel så vi la oss direkt när vi kom hem och jag somnade på plats.

I morse när vi vaknade vart det lite fail med klockorna på våra mobiler för vi hade bytt batteri för hon behövde ladda sitt o hennes mobil glappade typ så när klockan va ungefär 8 på morgonen enligt min mobil va den 11 på förmiddagen så då fick jag brottom.
Ont i huvet fick jag ha och springa till bussen som jag precis missade så fick sitta där i 20 minuter och vänta på nästa. När jag kommer hem hinner jag inte duscha för pappa messar mig att han är påväg hem till mamma för att hämta mig och toni.
När han kommer dit så åker vi direkt till öregrund för vi skulle på visning på ett hus där men jag tror inte vi kommer köpa det, det va för mkt att fixa invändigt fast förbannat synd det låg väldigt vackert och på ett fruktansvärt mysigt ställe + nära till allting, framförallt pubben (20 meter) härligt när man blir 18 bast ni vet ;) men iaf innan visningen så tog vi lite kort, ifrån min sida vart det inte så många men några stycken som jag tänkte ta del av till er :)

Efter visningen bjöd pappa på pizza på resturangen/pubben JAKTEN :D det va as gått och dessutom träffade vi en björklingebo med familj där.. så vi snackade lite granna med dom !!

När vi va klara där åkte vi hem till min faster och kusiner för att gratta mich i efterskott så det blev tårta kakor kaffe och saft. Så jag kände mig typ gravid på massa tjockis mat som inte är nyttigt precis så känns just nu som jag gick upp 5 kilo bara idag :o hjälp !

Men nu iaf är vi äntligen hemma efter en lång och äventyrligt dag.
Och nu ska vi se på film & jag kommer antagligen att somna direkt om inte så lägger jag in ett inlägg innan jag somnar. Tänkte faktiskt lägga upp tidsinställt inlägg till imorgon bitti :)















Kommentarer
Postat av: SofiaLejon'

haha oooj Jakten har man mååånga minnen från.

2011-04-10 @ 23:10:45
URL: http://simpleeheart.blogg.se/
Postat av: Lars Ulwencreutz

Bilderna blev ju riktigt bra, bortsett från den där underliga gubben som råkade komma ivägen på ett par av dem =)

2011-04-10 @ 23:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0