MIn lördag i ord & bilder.

Tjenare, jag fick inte tag i någon dator igår men jag skriver om min lördag nu tänkte jag :) + visa lite bilder som jag tog ifrån våran lilla spelkväll.

Vi kan börja med att säga att storvreta vann innebandy sm igår & dom fick andra smguldet irad så jävla underbart skönt & vi hann se straffarna igår när jag och toni kom hem till kusinerna.
Alex och conny satt och grillade sanna gjorde salladen och sen va det mat, mums det va super gott verkligen ! Efter maten så spelade vi kubb & lite fotboll. "killarna" vann , hmm båda gångerna sen vart det för mörkt för att spela. Men vi fick för oss att spela monopool så det gjorde vi, conny åkte ut först , sen sanna sen jag sen så satt toni och alex och bara skickade öve gator hela tiden så tillslut pallade dom inte spela mera så dom körde sten sax påse om vem som vann & själv klart så gjorde toni det. som alltid!
Efter det gick vi och la oss, somnade ganska direkt faktiskt.

Idag när vi vaknade så käkade vi frukost jag tvättade ansiktet och sen begav jag och toni oss hem igen, usch vad varmt det är ute. så himla skönt, så nu när vi kom hem så satte vi oss ute och fikade med pappa. Dom sitter fortfarande där ute medans jag sitter här inne och skriver medans jag väntar på att kaffevattnet ska bli klart som det antagligen är nu. Hehe :)  

Men jag tänkte ge er lite bilder ifrån våran promenad dit & sen som jag tog medans vi spelade monopool. Tyvärr glömde jag kameran medans jag va ute med dom andra och spelade kubb :/ men ni får iaf lite bilder här ;



Jag ser längre ut än toni bara för att han står på en skarv till vägen
eller vad man ska säga för ngt.





Nu måste jag springa ut igen, dom börjar undra vart jag tagit vägen. Älsklingen kom och hämtade mig nyss hahaha ! Pappa har lekt med min kamera också så ni kommer få bilder som han tagit idag.
Kanske får bilder efter att vi vart nere vid sjön också , och när vi byter däck :o ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0