Kvalborg to day

Godmorgon sverige.

Idag är det Kvalborg, alltså dagen innan valborg. Vad ska ni göra?
Mina planer vart ju ändrade förra veckan men det löste sig lätt och
smidigt ändå, skönt nog.
Så idag ska jag grilla med älskling , kusin & MASSA mera nere
vid badet i bjk.

Just nu sitter jag iaf och gör en lista på vad som ska göras
idag för annars kommer jag glömma allting.
Mamma är iaf påväg hem & då ska hon sätta in pengar på
mitt kort sen kommer en polare hit & vi ska fixa lite saker ;)

När det är gjort åker jag ner på stan möter min kompis rebecca &
lämna hennes tröja.
Jag ska kolla upp nu när min buss går , 815 så jag ska försöka
tajma den bussen så jag slipper ifrån bjk hem till mig (6 kilometer)

Jag hoppas ni får en underbar kvalborg vafan ni nu än ska göra ;) nu måste jag göra allting jag ska göra innan jag måste åka till stan. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0