Jag är fett trötter alltså..

Fixade oh klara ska vi dra ut med hunden nu.
Felicia väckte mig för ungefär 15 minuter sen jag somnade medans hon sminkade sig och fixade håret (y) jag va fett trött men men nu är jag halvt pigg.
Efter vi vart ute med leah ska vi hem till shkurte och hämta saker och hon ska kanske med idag hoppas på det ;) killarna där borta har föresten redan typ börjat dricka och vi ska på långis nu haha bra där tjejerna felicia och sofie. Fast måste kila iväg nu så ni får bilderna imorgon ba så ni vet ;)

Hejdå sötnosar

Kommentarer
Postat av: annie

sv; ingen aning, själv?

2011-04-02 @ 20:37:15
URL: http://aldrigannie.blogg.se/
Postat av: sara

veckans blogg finalisterna är utvalda.

och du är en av dom.

vinnaren utses på tisdag.

så se till att dina läsare går in och röstar på dig.

kram :)

2011-04-02 @ 20:40:44
URL: http://devoured.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0