I brist på annat en ensam lektion

1. Är du singel nu? Nej
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Långa.
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? - Ja, jag är redan i ett.
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Ja,enormt mycket.
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? Ja.
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Ja.
7. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? Ja tyvärr.
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? Ja klart jag har..
9. Sparat något från ett gammalt förhållande? - Minnen sitter alltid kvar oavsett.
10. Somnat gråtande pga kärleken? Ja.
11. Varit på en blind date? Nej.
12. Varit på en vanlig date? Ja.
13. Var det trevligt? - Smått mysig sådär
14. Har du lätt att bli kär? Ja.
15. Har du någonsin varit kär? Ja är förälskad just nu så ja!
16. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? - Mhmm....!

KOMPISAR

1. Har du nån bästa vän? Allvarligt vet jag inte faktiskt, helt osäker tyvärr.
2. Är du ofta med dina vänner? Så ofta jag kan, iaf dom som vill umgås med mig.
3. Vad brukar ni hitta på? Dricka, fika, skratta, gråta alltså leva livet egentligen.
4. Bästa minnet med nån vän? Ingen aning, finns för många.
5. Säg namnet på någon riktigt bra vän? Hmm, Tim.
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? Försöker va det med vissa men andra går det inte.
7. Har du hatat din bästa vän? - Nej aldrig hänt att jag hatat en bästavän.
8. Litar du på din bästa vän? - Om jag va säker på att jag hade någon hade jag svarat.
10. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? Kvinen i hjärtat svider.
11. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? Jaa senast igår.
12. Vart bor din bästa vän? - Jävla massa frågor om bara bästavän, är fortfarande osäker men isf Tim och han bor i Stockholm / sundbyberg.
13. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? - Kan väll hänt om man har vart irriterad på personen i fråga så har man väll råkat slänga ur sig att man tycker han/hon är dryg elr ngt. 
14. Har du ljugit för någon kompis någongång? Nja eller jag venne.
15. Har någon kompis ljugit för dig någongång? Jaa.
16. Ljuger du för dina vänner ofta? Nej.
17. Vilken kompis var du senast med? Issa Johan med flera.
18. Ställer du upp för dina vänner ofta? Alltid.
19. Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? Findus typ.
20. Två stycken vänner som du känt sen du var liten? Angelica Wickström.

SISTA SOM
1. Du fick en puss av? Toni.
2. Sov med dig i samma säng? Toni.
3. Du delade ett riktigt skratt med? Issa.
4. Du gick på bio med? Tim , Anna , Teo , Toni & Johannes.
5. Du höll i handen? Toni.
6. Du gick på stan med? Issa.
7. Du delade en pizza med? Felicia.
8. Du ringde? Toni.
9. Skickade ett sms till dig? Findus.
10. Du kramade? Findus.
11. Gjorde dig lite besviken? - Nämner inga namn.
12. Gjorde dig mycket besviken? - Nämner inga namn.
13. Du skrev med på msn? - Någon random skrev till mig svarade inte.
14. Du snackade skit om? Minns inte, va länge sen.


Valentina Fares goes bäst !

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

sv: tack detsamma :)

allt är bara fint med mig, själv?

2011-04-11 @ 11:30:52
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: thesswester - inte som alla andra

sv: haha då är vi två :)

följa varandra på bloglovin btw?

2011-04-11 @ 11:53:38
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0