Hemma hos mina pojkar =)

hemma hos toni och tim nu efter en underbar helg i gnesta , ska dit igen om två veckor ;) & festa igen. Iaf så ska jag iväg och duscha nu försöka duscha bort mn mensverk som jag haft ända sen i fredags så det är väldigt synd om mig och jag känner mig fortfarande bakis.
Tog ju liksom 3 återställare när jag vaknade med felicia kevin och emil hemma hos kevin. Jag kommer få lite bilder senare av felicia som togs igår men det va as lame igår så det vart inte många bilder :( men jag tog några bilder iaf. Ni får se dom senare idag eller imorgon !

Hörs senare , ska duscha nu puss hejdå.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej hur är de med dig idag ?

2011-04-03 @ 19:06:15
URL: http://mlij.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Ja dte är bra bra med mig, du är inte intresserad av att köpa bältet jag säljer ? :)

2011-04-03 @ 19:38:07
URL: http://mlij.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0