Här kommer några utvalda bilder ifrån igår

BILDERNA SOM TOGS UNDER DAGEN I STADSPARKEN:





















Denna bilden älskar jag på Tim & Lejon, den är sjukt fin. Visst håller ni med mig ?





BILDERNA SOM TOGS UNDER KVÄLLEN/NATTEN NERE PÅ STAN:



















Det va dom bilderna som jag orkar lägga upp. Vem vet kanske kommer bilder ifrån denna natten och natten innan lite undan för undan här på bloggen ;) det vet man aldrig.
Nu ska jag iaf hoppa in i duschen och typ ta fram rena kläder & käka någonting, magen kurrar hehe. Min kväll kommer se ut ungefär som igår, Toni tim jag och Issa ska upp till Jonti och umgås med dom där uppe :) sen får vi se om jag sover hemma inatt eller om jag sover hos Issa igen. HAHA! Stackarn.

Vi hörs, love !

Kommentarer
Postat av: E L S A♥

Hej sötis ! :)

Dina byxor som du hade på dig under kvällen, vart har du köpt dom och när? :)

Puss!

2011-04-20 @ 18:00:27
URL: http://longtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0