Godnatt på er

Efter att ha krigat med däcken i evigheter & sabbat ryggen ännu mera så orkade vi inte längre och ringde roger men han va i sthlm men va påväg tillbaka igen så han kom efter ett tag.
Men innan han kom så fick Toni idén att vi ska gå in till bjk och det gjorde vi så vi gick dit och handlade chips och läsk sen gick vi hem ifrån men påvägen hem igen så kom roger förbi och han körde hem oss snällt av honom så tack för det :) när vi kom hem så var maten klar och fan va gott det va,
jag älskar verkligen pappas mat.
Och nyss spelade vi skipbo och toni vann båda gångerna jag tvåa o pappa sist ;)

så nu äre dags att lägga sig och sova, upp tidigt imorgon. ska in med pappa till stan på morgonen och sen hem till mamma duscha sova vidare för att senare träffa issa och stå modell med toni för henne , sen sova kvar där :)

En bild på mig ifrån när vi försökte byta däck , vart tyvärr inte flera bilder. Pappa tog 3 stycken men dom andra två orkar jag inte ladda upp eftersom min dator är så fruktansvärt seg & jag har ont i huvet = jag har inget tålamod till sånt hära just nu;



Snygg min jag gör ! :p


Godnatt på er läsare, jag skriver imorgon om min huvudvärk har släppt då annars kommer jag nog inte vara på så skrivglatt humör som jag vart idag.

Kram på er , hoppas ni sover gott.

Kommentarer
Postat av: sofialejon'

sv; haha du snackade om min nya frilla! haha du får väl se ^^ men aaah jag ska ju till uppsala på tisdag. men vi får se hur som helst :) Ja det är klart att jag hör av mig!

2011-04-18 @ 12:04:43
URL: http://simpleeheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0