Dagens hiss går till ...




Felix Donvil & Miick3.

Grabbarna vet hur man lever livet, dom är dunder sköna.
Träffade Micke för första gången för några år sen hade lite
kontakt sen vare inget mera med det.

Sen en kväll nu under påsklovet va dom på fest & jag snackade
lite med Felix sen jag sitter vi datorn och så säger jag rakt ut
"ååh du sjunger med micke, älskar han"
och så sitter han precis breve mig.. PINSAMT !

Jag fick kontakt med dom två där o dom rappade för mig
och jag ska få sjunga med dom två i en ref någon gång
jag längtar fan :D


Men dagens hiss går till dom grabbarna, skönare finns inte!
ÄLSKAR DOM FAN.


Jag och felix


Felix & Miick3 -
Känslorna består



Peace out

Kommentarer
Postat av: Cattis Gustafsson

Älskar låten!

2011-04-30 @ 15:16:39
URL: http://hejcattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0