UNDERBAR KVÄLL PÅ BRYGGAN

Jag och älsklingen kom hem till mamma efter att hon hämtat oss och så fick jag idén om att vi kunde ju gå på bio så vi drog ner till stan för att kolla men så orkade vi inte när vi kom in i hallen där man ska köpa biljetter så vi gick till hemköp i åhléns och köpte två drickor och en sallad så satte vi oss nere vid bryggan ungefär vid kyrkan och käkade våran sallad. Super mysigt att sitta där o se alla lampor spegla sig i vattnet :) jag hoppas det kommer göras igen. kanske i vinter ? Vem vet.
Hihi sen drog vi till bussen o nu sitter vi här. Fast nu måste jag kila iväg älsklingen sitter bakom mig o typ smått suckar lite granna för han vill in o duscha :).. men vem vill nt det liksom ? RAWR duschar ju med min heting såklart. Men med detta inlägg tror jag nog att jag säger godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0