TELE, TV & GODNATT

Nu är det fan sent och kanske dags att lägga sig , elr vad tror ni ?
Hade tänkt lägga mig i sängen och kolla på TV medans jag väntar på att Toni älskling ska ringa mig då kan jag gå ner o göra ngt att äta. Fett hungrig hihi :) ... Ska upp typ 07:00 imorgon och fixa mig , käka och allt sånt dära som tjejer måste göra innan skolan, ah ni tjejer vet vad som måste göras !! :)

Kommer skriva imorgon också vad som händer under dagen och kvällen men kan säga att jag kommer få en underbart trevlig dag efter skolan :D och sen på kvällskvisten där. Ni får läsa imorgon mera. Om jag inte hinner skriva imorgonbitti så kommer jag försöka uppdatera ifrån skolans datasal, men inte säkert att jag hinner göra det. Har så korta raster.

Nej nu måste jag sluta. Min pojkvän ringer nu för fullt, redan tredje signalen. Godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0