SKULAN, SHOPPA & STHLM (Y)



Sitter i skolan nu. Kom först hit igen, känns tomt här fan :( menmen.
Jag börjar inte förns 10:00 så har jag bild men jag kommer hit nu till
skolan tidigare dels för att jag ska plugga lite mera saker på datorn
och sen för att pappa börjar halv åtta så åker in med honom.

Idag blir det åka till stan efter skolan och kolla på löshåret jag snackade om
igår och sen käka lite mat på jalla ellercupido , fortfarande inte bestämt!
Ångestpanik mummel grej på den alltså :o hehe.

Idag fyller även mina älskade killar <Tim&Toni> 16 bast så det är dom jag
åker till Sthlm för att träffa.


Kommer även svara på era frågor idag när jag kommer hem till dom och
efter vi käkat födelsedags middag och sånt dära smått och gott är det tänkt.
Några frågor är anonyma så dom kommer jag skita i för jag har sagt att jag
INTE skulle svara på dom ändå så äre någon som skriver anonymt ändå..
Inte bra det inte, synd att ni inte får dom frågorna besvarade :( !!

Händer för er idag & har ni några helgplaner framför er ? :D

Kommentarer
Postat av: ladymuffin

sv; ajdå.. :( inte bra...

tack så mycket :) din med!

2010-09-30 @ 09:53:54
URL: http://ladymuffin.blogg.se/
Postat av: brander

följa varann via bloglovin ;) ?

2010-09-30 @ 13:20:33
URL: http://branderof.blogg.se/
Postat av: bannie

sv: haha tack, hur mår du då :)? puss

2010-09-30 @ 17:37:27
URL: http://browniie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0