NYTT IGEN ALLTSÅ HEHE

Ja ni vad ska man säga? , kan inte säga så mkt mera än att det blir nytt igen. Kan inte bestämma mig men så får det vara alltså. Så kommer få en ny troligen skit snygg design av en kompis till mig som håller på med den just nu och jag hoppas hon blir klar idag med och hinner sätta in den :) ... Annars blir det imorgon ! Ifall hon är inne samtidigt som jag är inne.

Imorgon är det en speciell dag också för mig och min pojkvän hihi. Men det får ni se imorgon. Kommer va hemma ifrån skolan imorgon också och sova och vila ut mig tills på onsdag då ska jag klara mig iväg till skolan igen och försöka komma ikapp saker och ting.

Kom på en sak, måste börja ta nya bilder m.m, har typ inget nytt.
Måste bli mkt bättre på det än vad jag är alltså.




Fyra ganska gamla bilder på mig.
Fotograferad av Madde när jag gick i 9an och hon gick i 8an.
Älskar att bli fotograferad :) hehe.. !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0