NJUT, HÄNDER INTE IGEN ALLTSÅ..


En aning solbränd i ansiktet. Agersta ridlägret 07. Brunett

Agersta ridläger år 07, brunhårig. Nyss vart ute i hingsthagen i renget.
Det va väldigt blött då minns jag. HEHE

Jag på idre tillsammans med någon grej som jag va med i förut.
HAHA fyfan vilken jävla bild alltså..

Blond igen dåra. Grovt stekar bild ifrån 08 :) haha jag dör av garv.

Alla har vi haft våra fjortis stunder. HAHA



Nu har ni fått bilder som jag aldrig trodde jag skulle lägga ut och visa er men nu får ni se :) hehe hoppas ni gillar det ni ser. Har brunt hår på dom bilderna där uppe också & jag tkr att ni kan ta och kommentera haha , fast jag ser helt hemsk ut ! ! ! ..

Nu ska jag försöka få pappa att se på film tillsammans med mig lite granna sen måste jag försöka sova inte sovit någe sen toni åkte hem. Kunde inte sova överhuvudtaget natten till idag så är as trött. Blir nog ingen skola för mig imorgon heller jag har grovt ont i huvet och magen men ska ta alvedon nu och se ifall det släpper. Jag får hoppas på det :) har ju chill lugnt schema egentligen så ba gå. Fast får väll se vad jag gör eller hur jag mår. Vi hörs senare love you all :)

Kommentarer
Postat av: E M M A W A E R N H O L M

sv: tycker jag med! :D

2010-09-14 @ 21:15:44
URL: http://sommarnerden.blogg.se/
Postat av: fanny

tack tack, fin blogg btw :)

2010-09-14 @ 21:27:05
URL: http://fankiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0