MIN KVÄLL I ORD + LITE MER BILDER

Började med att plugga i ca 1 timme och 30 minuter
sen tog jag puas och satte mig vid datorn (gjorde det under tiden med)
men hur som helst så kollade jag lite bloggar m.m

Sen klockan 21:00 kollade jag på house med pappa sen direkt efter
så kollade vi på en film tillsammans , det vart en actionfilm :) diggar grovt!

Tog precis en dusch, varmt och skönt och torkade mig så nu sitter jag
med en sov t-shirt så det kan bli varmare imorgon (idag) när jag vaknar :)

Avslutar inlägget med några bilder ifrån dagen i skolan på mattelektionen
i lektionsdatasalen & innan skolan i bilden.
 Dom är så söta ! Tro mig , jag älskar bilderna :D (ifrån skolan)

Två trötta små filurer i bilen påväg in emot stan för att lämna av
min lilla smurf på stationen för sedan åka iväg till skolan och möta min raggare.

Jag vet att jag är söt som bebis. HEHE på mattelektionen, naw
Min egna lilla raggare tog kortet på mig och tyckte det va bästa
bilden av dom alla, fast jag tyckte denna va bättre ...

Som sagt denna är bättre :) hehe


ja nu minnsan har ni fått sett några bilder ifrån skolan och efter skolan
så nu hoppas jag att jag inte får flera klagomål på att det är får lite bilder i min
blogg.
Jag kommer även ha med mig kameran till skolan imorgon (idag) för att
fotografera tillsammans med frida sen när man kommer hem så blir det datorn,
plugg plugg plugg & se film med pappa samt käka någe gotti till den :) tummen upp.

NU måste jag faktiskt lägga mig i sängen och se på någon film eller någe så
jag kan somna in i mina drömmar i natt. Och det är bara en dag, knappt det
tills jag får somna i min älsklings armar igen ! Saknar hnm.
Nej godnatt på er sötnosarna :D dags för eran lilla Sofie att dejta kudden !



btw: pappa och jag lyssnade som fan på denna låt idag när vi kom hem ifrån
fotograferingen. JAG SVÄR DEN ÄR SKÖN ! lyssna på den... HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0