KUSINTRÄFF TO DAY. I'M HAPPY !

Vaknade av att min kusin Sanna ringde mig och sa att hon va tvungen att jobba idag för dom va så några men när hon slutar så kommer hon ringa mig och antagligen hämta upp mig på en gång.
Vi ska nog ba kanske äta någon och snacka lite allmänt skit om allting och framförallt vårat favorit ämne SEX :D hihi det kommer vi ALLTID in på fast jag vet inte hur. Men det är såna vi är !

Tappade också min piercing under natten o jag vart lite ledsen (den som jag har i näsan) och så hade jag först som rubrik "en piercing mindre" och så kom pappa in o läste det o frågade vilken då svarade jag den som jag har i näsan o så började pappa leta i sängen o han hittade den :D :D JIPPI ! Så nu är den på sin rätta plats igen. Tack pappa. Nu är pappa påväg in emot Björklinge "byn" för att rösta :) längtar lite tilla jag får göra det fast kommer få göra det när jag är 20 eftersom det är vart fjärde år.

Nej nu ska jag springa ut i vardagsrummet och ringa pappa o fråga om han kan köpa hem en sallad ifrån affärn. Jag vart skit sugen på det, vet inte varför.Men hoppas att han gör det.
Ha en underbar dag & vi lär garanterat höras mera. Kommentera så det knackar nu :)



Bjuder även på en bild sen förra helgen i Stockholm.
Anna o jag försöker ge varandra en puss men vi garvar så mkt så det
knappt går medans våra pojkvänner försöker sabba den o dom lyckas.
FULINGAR :D (alla sabbade allas puss bilder)

Kommentarer
Postat av: jennifer

sv: tack så mkt och detsamma!:)

2010-09-02 @ 17:10:36
URL: http://diwagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0