KAN VERKLIGEN INTE SOVA

Nu har jag försökt sova efter att jag lagt på telefonen med Mathias. Kollad på film medans jag snackade med han o det bröst så han ringde aldrig upp igen så jag kollade lite mera på filmen sen höll jag på somna och så skrev Mathias sms till mig o bad mig komma in på msn så det gjorde jag och jag är typ övertrött men kan inte somna. Vet inte vad som är felet, eller jo jag vet det men min drömprins kommer på lördag och jag får väll försöka överleva tills dess. Lördag kväll liksom, otroligt låång tid. Nästan för låång tid !
Försöker att koppla av igenom att sätta i en ny film & gjorde en kopp Te, så jävla gott.. :) tummen upp på det alltså. Jah älskar Te nästan mera än Toni men bara NÄSTAN !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0