FILM FYRA AV FYRA + MERA OM DAGEN



Efter så mycket snack om att Viktor va så mycket bättre än mig och Sara på att klättra lyckades vi få upp honom i den "lätta" klätterväggen för som han sa (jag tar den andra direkt efter så ska jag visa hur man gör) men tror ni han gjorde det eller ? Nej. Han va fett feg :) HAHAHA ..


Efter alla upplevelser så drog jag och Sara in till stan vi pallade inte va kvar längre. Drog bara 15 minuter före dom andra så det är chill ändå liksom. När vi kom in till stan drog hon till stadshuset och jag drog till skolgatan för att sola. Solade bara 6 minuter, hade bara 20 kroner :( *snyft* , men solar längre på Fredag efter jag gjort hemliga saken + färgat mitt hår. Usch jag börjar bli riktigt nervös alltså inför det... *Hjälp* men det är bestämt jag ska göra det. Inte slingra mig undan nu alltså, hehe.

Just nu har jag tänkt i alla fall att kolla några bloggar, dom jag brukar läsa. Sen gå och lägga mig i sängen se TV , film eller läsa. Vet inte än vad jag ska göra.. Läsa låter det mest lockande sen kanske sova ett kort tag innan man hittar på någe mera inför kvällen. Kanske dra ut någon och chilla lite.

Vad har ni gjort idag ?
Eller vad ska ni göra idag ?

Kommentarer
Postat av: Madelene

sv; tack, men min bästa kompis ska göra en design till mig imorgon, men tack ändå :)

2010-09-22 @ 16:33:09
URL: http://mmadelenessporsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0