BILDER GILLADE NI VA ? SVAMPSKOGEN

Lämnat av Toni på stationen sen åkte mamma & jag hem och käkade sen skuttade jag in i duschen och satte mig här. Tog en huvudvärkstablett också och hoppas på att det går över.
Pappa tog inte många bilder i skogen men några vart det i alla fall & en hel del fina svampar också för den delen. Jag hittade många taggsvampar , pappa många höstkantareller och toni många vanliga gula kantareller så vi kom hem med två små påsar.


Den bilden vart ganska mörk.
Älskling & jag påväg upp för en backe.

Pappas kantarell som han hittade.
Den största som vi hittade faktiskt :) grattis.

Jag & älsklingen på soffstenen som jag sa när jag va liten..

Där sitter jag ner med min lilla systemkasse med svamp i
och plockar några kantareller tror jag :)

Underbart trevligt ute i skogen med dom bästa gubbarna i livet mitt.
Nästa gång Toni kommer har vi planerat att dra ut på djurgårn
(ett resarvat som är 3 kilometer ifrån vårat hus ungefär)
tillsammans med en fikakorg :) alltså jag älskar att känna mig
liten fortfarande. Känner mig ibland som en 9 åring när jag
plockar svamp eller någe liknande som vi har planerat in tills
nästa gång. Kramis

Kommentarer
Postat av: Amanda Zofia <3

Tackar! Snygg header du med <3

2010-09-19 @ 21:27:54
URL: http://amandazofia.blogg.se/
Postat av: Vilhelmina

Tack :)

2010-09-19 @ 22:34:05
URL: http://vanhattan.blogg.se/
Postat av: Amanda Zofia <3

Aa, den har kommit upp nu :)

Snygg blev den <3

2010-09-19 @ 22:41:48
URL: http://amandazofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0