BILDER IFRÅN MATCHEN


Almtuna.
Bild 1: streching på G
Bild 2: Uppställng längs sargen för uppvärmning


Västerås
Bild 1:
Uppvärmning samt streching
Bild 2: Uppvärming på hög nivå


Bild 1: Jag och Toni på läktaren i ishallen
Bild 2: Mamma och brorsan. Liten del av toni


Bild 1: Teckningen vanns av Almtuna
Bild 2: Fortfarande uppvärmning. Oårdning lite granna


Sista bilden får va på min brorsa. Han sitter och kollar glatt på matchen :)
Fan va kul vi hade...



Skämde ut mig som fan också efter matchen, två saker hände. Jag tänker inte skriva det såhära öppet HAHA :p utan ni får faktiskt skriva en kommentar och fråga ifall ni vill veta , men tro mig detta ska aldrig hända igen jag tyckte det va as skämmigt. Alla hörde ju också :o HAHAHA
Nu ska jag och min älskling som sover här inatt även fast han egentligeninte skulle det, vi ska snart gå in i duschen efter mamma och duscha snabbis sen lägga oss i sängen och kolla TV elr film.
Imorgon ska jag va klockan 10 inne i stan utanför åhlens och möta min klass typ och två andra grupper för att dra till någe jävla hus som bror hjort bodde i för 50 år sen -.- hålla på i hans verkstad m.m :) vem vet kanske blir kul. Vart där förut men va ett bra tag sen, femman kanske ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0