BILDER IFRÅN FOTOGRAFERINGEN


Jag & Toni , jag tkr verkligen om bilden. Men jag tkr om killen mera på
bilden som jag kysser :D mitt allt !

Pappa försöker fånga färgerna uppe i ett träd. Bilden han tog där vart
faktiskt väldigt bra , lägger säkert upp den någon gång :)

jag ute på samma sten som jag va ute på förut och nu vart den faktiskt
lite bättre,

älsklingen ute på samma sten , vart otroligt bra kort på honom då när
pappa bad honom slappna av :) innan va han skit spänd !

Pappa på samma sten som mig och toni :) jag tkr om den dära stenen,
det är min nya kärlek. Det va grymt mysigt att sitta på den. Tkr jag !

Hjärtat i samma träd som mig när jag va ute med pappa ensam och
fotograferade :) haha , mkt fin bild men han vägrade ju stå stilla!!

Den hära bilden tagen av älsklingen vart perfekt, jag älskar verkligen
mina ögon på den bilden :) super fin verkligen..

 

Där är några bilder ifrån min digitalkamera efter fotograferingen igår med
älsklingen och pappa. Senare skjusade pappa in mig och toni och där va vi
med massa folk. Sen vart jag kidnappad också :( patrik och manne sa att
dom skulle åka runt och sladda med bilen och jag ville följa med men så
kör dom in till stan ist för att käka , jag ba : jahaja släpp ut mig era kidnappare.
Men tror ni dom gjorde det eller ? Nej precis. Fast fick ändå en hamburgare av
patrik bara för att han kidnappade mig :D så jag vart en glad flicka igen !

Kommentarer
Postat av: natttiz

fina bilder :D

2010-10-03 @ 21:09:10
URL: http://hhejnattiz
Postat av: jennifer bergkvist

ni är verkligen jätte jätte jätte fina tillsammans sofie!

helt underbart fina bilder:)<3

2010-10-03 @ 21:09:37
URL: http://jenniferbergkvist.blogg.se/
Postat av: Natalie

Hur kan du gilla min design när din är så mycke finare! Är lite avis på din design fattis (A) Jo jag mår bara bra, själv ? :) kram

2010-10-03 @ 22:47:54
URL: http://natalienygren.blogg.se/
Postat av: Lars Ulwencreutz

Att Du valde just DEN bilden på mig? Haha! Det fanns ju både roligare och bättre =)

2010-10-09 @ 15:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0