NU SMÄLLER DET

Kom hem för någon timme sen efter en trevlig skoldag och ännu trevligare
dag på stan tillsammans med Frida, Lejon & Findus. Vi planerade onsdagen och fredagen.
Lejon jag och Findus ska umgås på Onsdag tillsammans med Toni & Tim samma på fredag
och då blir det partyparty antagligen :D hoppas på det !

Nu ska jag avsluta detta och springa ner till bussen, storvretamatchen börjar snart. Kommer
nog filma ifall storvretalaget kommer in på planen med deras låt och en snyggstart som dom
brukar göra. Åtminstonde hela förra terminen ! Vi får se :) ifall det är så filmar jag.
Vi hörs senare ikväll eller så hörs vi imorgon då kan jag lägga in videon :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0