HÖSTLOVET 2010

Sitter just nu och snackar med Sofia Lejon på msn om höstlovet och som det ser
ut just nu så kommer det bli ganska så lyckat höstlov faktiskt. Verkar det som åtmintonde!
Tim&Toni kommer komma hem till mig och sova hos mig några dagar och vi ska va med
en tjej kompis, Lejon. Vi kommer antagligen parta som fan.

"Gud, ge mig en chans att få må bra igen.."

När Toni kommit hem till mig som han troligen gör snart. Då ska han filma mig när jag
gör sitt ups.
Ni vet jag la ut en sån dära "så många som gillar detta logginlägg gör jag en
sittups för"
, en sån har jag gjort. Men jag funderar på att dubbla antalet.
Jag tror det blir av idag , inte säkert. Får se :)



Bild på mig&bror (tim) , vi emot alla oavsett..

Kommentarer
Postat av: Elin

SV: Härligt :) Det är bra här med!

2010-10-24 @ 23:12:37
URL: http://geniet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0