HÖSTFOTOGRAFERING 2


jag och toni är precis påväg ut ut djurgårdens resarvat ^^ perfekt tajming
på att komma ut ifrån den. hhaha kolla benen bara !

jag och toni påväg tillbaka till bilen :) jag tkr om kortet , super fint !

jag står och fotograferar toni som står gömd bakom några höga gräsväxter
:) pappa passar på att ta kort.

älskling och jag hand i hand på väg till någonstans :) vi gick bara runt
lite granna. tror vi är påväg tillbaka till bilen.

älsklingen och jag på en sten :D

jag ute på stenen igen fast nu ifrån samma höjd som mig. pappa fick
ett förslag av en jobbarkompis om att dt va mkt bättre o skulle bli
ett mkt bättre kort :) jag tror det vart det !!

jag uppe på en sten. kämpade mig dit fan ! :D men vart ett bra kort !

älsklingen och jag står och diskuterat om nånting typ :p då tog pappa
kort jag vette fan varför men vart ett ganska bra kort ändå tkr jag.

älsklingen ute på samma sten som jag va ute på :) den vart bra då han
vart avslapnad åtminstonde !



Så nu har ni fått bilderna ifrån gårdagens fotografering med pappa och toni.
Detta är bilderna som pappa tog imorgon kommer korten som jag tog med
min kamera och som toni tog med sin :) dt vart också ganska så bra kort tkr ja.

Efter fotograferingen så va jag och toni med massa folk ifrån björklinge och tog
några öl med dom och nu ska vi lägga oss i sängen och se på film är det tänk :)
hoppas ni haft en bra lördag för det har jag haft och nu ska vi sova , så gosnatt
på er :) kram hej ..

Kommentarer
Postat av: Nattiz

Riktigt fina bilder :D

2010-10-03 @ 11:55:30
URL: http://hhejnattiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0