HJÄLP MIG "/ FATTAR INTE..

Just nu sitter jag bara och gör ingenting vid datorn. Försökt minst i
1 timme med att försöka förstå hur man gör för att lägga in reklam
ifrån hemsidan www.bloggerfy.com men jag har ingen aning om hur jag
ska göra. Frågat massa av mina kompisar och andra bloggare men ingen vet.. :(

Ifall du som läser detta och vet hur man gör skulle du kunne hjälpa mig ?

Skulle vara otroligt snällt av dig. Sen den andra hemsidan som heter
www.videofy.me måste man ladda upp videos ifrån den hemsidan för
att få pengar på det settet eller hur funkar det ?


Någon som kan hjälpa mig med svaren och fixet är värd guld alltså.
Tacksam över att ni kommenterar inlägget eller skickar ett mail till
[email protected] jag svarar så fort jag ser att jag fått något..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0