HELGEN + FARMOR&FARFAR

Helgen har vart underbar men ändå rena helvete. I fredags sov jag hemma
hos jonny tillsammans med patrik. På lördagen så hjälpte jag jonny att bygga
ihop hans nya tvbord :) det gick som det gick men tillslut fick vi ihop den. Sen
senare på kvällen kom patrik tillbaka och då drog vi ut och åkte bil typ. Senkörde
han hem mig.
Idag väckte pappa mig igenom att ringa mig när jag ligger vägg i vägg med hnm
och säger att vi ska upp nu och fixa oss för att åka till farmor och farfar till deras
husvagn. Så det gjorde vi och vi tog med oss kamerorna. När vi kom fram så fikade
vi lite granna sen drog farfar, pappa o jag ut och gick längst med dalälven och tog
massa fina kort som ni ska få se här nedan snart :) !
När vi kom tillbaka så drack vi kaffe och spelade yatsi (stavning) och jag förlorade
första gången så ville ha en till match o då kom jag tvåa iaf.
Sen åkte vi hem och pappa o jag åkte förbi min kusin o hämtade kläder jag glömt där
och nu sitter jag här med min kopp te breve mig och gör ingenting.

en av alla stränder vi gick på.

Pappa & farfar ute på båtbryggan som låg nere vid första stranden.

Pappa & farfar satt på en sten vid vattnet. Gillar bilden ! :D


Nu har jag lagt upp några av bilderna som jag tog. Pappa tog några stycken också
men dom lägger jag upp senare eller en annan dag men dom kommer komma iaf
det kan jag lova ! Hoppas ni haft en bra helg för det har jag. Till och från iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0