DU BETYDER OAVSETT VAD

Du försvann lika fort som du kom. Jag saknar dig. Förlåt men det är det
som är sanningen !

Igår efter filmen så la jag mig i sängen och kollade på en film men jag somnade
till den så jag vaknade mitt i natten av att den va på så jag stängde av den och somnade om.
Idag vaknade jag av att pappa kommer in och frågar om jag ska till skolan och jag sa ja så
jag drog på mig kläderna och fixade mitt smink i bilen :). Efter skolbion som vi va på så drog
jag och raggarFrida till lilla bolandskolan och träffade underbara människor. Och så fick jag
syn på honom, då fick jag hugg i hjärtat..
Toni sitter nu på bussen hit också så han kommer va här om kanske 40 minuter och vi ska
snacka om lite saker som händer och sker m.m så får vi se hur allt slutar. Han åker hem
imorgon och får se ifall han kommer i helgen, jag venne ..... *suck* :(

Mår verkligen inte bra nu och av att "han" säger att han saknar mig men ändå inte kan
va min vän gör så ont :( jag hatar verkligen detta. ALLT blir så fel för mig..



gammal bild jag gjorde för ett tag sen.. har inte tagit några nya, bildbrist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0