DAGS ATT LÄGGA SIG

Tänkte lägga mig i sängen nu och se på en film och messa lite
tills mina ögon inte sammarbetar med mig längre.
Pappa och jag skulle sett film men det vart inte så för han sover redan
och det har han gjort sen klockan va typ 20:00 eller nånting. Ville inte väcka
honom. Så nu är det min tur att krypa ner till sängen. Usch känns mkt stor nu
när inte min pojkvän ligger brevid mig och ska trängas och kriga om täcket i
sömen.. Menmen får väll överleva till nästa helg då jag ska träffa honom igen.

Nej nu måste jag sova. 



Du har mitt sköra hjärta i din hand, tappar du det. Mister du mig ..
Ta väl hand om det, för utan det kan jag inte leva längre ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0