5 TIMMAR, 30 MIN & 3 STYGN

Kvällen igår va ganska okej lugn ett tag.
Börja med att jag va på stan med några kompisar och käkade för
att senare dra hem till Stoffe som bor utanför Björklinge (läby) :) där va
vi och drack lite granna med olika kompisar. Sen när Patrik körde upp alla
till affärN som skulle dit så började jag bita mig i kinden.. Anledningen vill jag
inte säga, men gjorde det iaf & bet nästan rakt igenom så jag ringde mamma
när vi hade kommit in till stan och hon säger att jag ska åka upp till hennes
avdelning för att hon och hennes kolega ska kolla på min mun. Dan följde med
mig upp men dom andra åkte och parkerade sen nere på akutmotagningen säger
dom som jobbar där att dom måste åka så dom gjorde det.
Då satt va bara och vänta o vänta o vänta o vänta o vänta osv.. Tills det kom in en
kille som hade vart i slagsmål, typ blodig i hela ansiktet och så. Han frågade mig om
en tändare som han fick av mig :p hihi.
Efter ett tag så drog han ut och rökte för andra gången då frågade han ifall jag
skulle med och då frågade jag mamma och hon sa ja. Sen åkte han hem efter att han
vart klar tejpad i pannan och det dära. Så kom jag in på akutgrejen och fick ligga och
vänta där så jag somnade :$ men mamma väckte mig när det va dags.
Läkaren skulle bedöva läppen på mig så han tröck in den dära äckliga sprutan i
mitt sår och jag typ dog. Gjorde as ont :( höll mamma i handen...

När vi va klara med allting åkte mamma och jag o tankade sen handlade
i flogsta och åkte sedan hem käkade frukost sen somnade jag halv tio
och vaknade inte för så länge sen. Så nu sitter jag med smink i ansiktet,
uppsatt hår & påklädd för att snart springa in på toan igen och fixa sminket
lite mera så det ser normalt ut.
 
Idag ska jag träffa min syssling Max ifrån söderfors för första gången sen jag
va pyttepytte :) undrar hur det kommer gå och vad vi ska göra. Vet iaf att jag
måste förklara händelsen för honom *suck* men vi ses senare ikv ifall jag
inte åker till björklinge igen , ha en underbar lördag :D !




Dålig bild men man ser lite granna. Tog i spegeln direkt efter dom hade
sytt klart. Jag kan inte ha öppen mun så mkt och jag kommer att ha
stygnen i ca 2-3 veckor innan dom faller bort av sig själv :( mkt synd om
mig nu tkr jag...

Kommentarer
Postat av: D D A N I E L L A A ♥

aaaj vad ont!

2010-10-09 @ 17:32:04
URL: http://ddaniellaa.blogg.se/
Postat av: issa - rappare och låtskrivare

sv: oj jävlar:O! du måste bitit ganska rejärlt:S

2010-10-10 @ 22:33:12
URL: http://issabellek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0