UNDERBART VÄRRE

Nu har vi sett klart på filmen. Mycket bra ! Vi ska se på tvåan av den snart.
Har precis taggat klart bilderna ifrån sommarturen till Norge på FB så dom är
tillgängliga att se ifall ni vill. Adda mig där , Sofie Schilcher Ulwencreutz !

Ska göra en kopp te till nu och sätta mig i soffan brevid min älskade fader
och så ska han massera in min nacke med någon konstig vattenliknande
grej. Hästlinnement eller vad det är, jag vet inte. Men ont kommer det att
göra med tanke på att jag är skit öm i nacke och rygg fortfarande :( får se
hur det går.

Sitter också och snackar med älsklingen i telefonen men båda är typ off för
att jag skriver hära och för att han ser på en film på TV'n hehe.. Ska lägga
på snart också , han ska sova och jag ska mysa mera med pappsen som sagt..


Min underbara älskade pojkvän som jag älskar mest på hela jorden.
Förlåt för alla sne steg jag gjort. Aldrig i mitt liv att jag gör om misstagen och
krossar dig. Ser jag dig gråta får jag öppna sår i hjärta och stjäl. Min underbara
Toni Classon Kalliomäki, 21 december 09 !

Kommentarer
Postat av: johanna

naw, så söta.

det är ju för underbart att vara kär :'D

2010-11-09 @ 20:28:51
URL: http://bbarajjjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0