SMÄRTA , TRÅK & LÄNGTAN

Som rubriken lyder så har jag fruktansvärt ont i nacke rygg och rumpa just nu.
Det ända jag gjort idag är att setat i sängen och haft datorn i knät och inte gjort ett PISS!
Och tråkigt har jag nu med för pappa o jag såg nyss klart en as bra film och nu vart det
gensast den dära känslan "vad ska man göra nu" inom mig..
Längtan har jag även i mig just nu för min älskade pojkvän ska komma senare idag & jag
saknar honom så det gör ont. Han lovade att komma innan 17:00 så jag slipper va ensam
så länge eftersom pappa åker till jobbet imorgon klockan 15:30. Jag får lov att klara mig i
1 timme & 30 minuter fast jag hatar att va ensam hemma.. Konstigt visst?
Och imorgon ifall det är bra väder så ska jag fotografera med Toni eller så blir det på
lördag så det kommer troligen komma nya bilder. Men bara ifall det är bra väder här.


..(bild jag gjorde om på mig idag, hiss elr diss?)..

Kommentarer
Postat av: ADNA - AADNAS.BLOGG.SE

via en kompis blogg typ haha =)

2010-11-12 @ 11:07:32
URL: http://aadnas.blogg.se/
Postat av: Josefine Anerland - Lifestyle & Fotografering

ja okej :)

jodå

2010-11-12 @ 14:48:09
URL: http://josefineah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0