SOMMARBILDER

Så tråkigt som jag har haft idag finns inte fan. Skulle träffat saga & felicia idag men
det vart inte så. kanske träffas imorgon, jag ska snacka med dom senare :) , just nu
har toni och jag planerat att vi ska ner o  hyra film och käpa chips med dip, tills Tim
kommer hem från sin träning :D... Så blir det lite mys med mina pöjkar.
Men vi höres imorgon.
btw : någon som är bra på att göra designer ? helst i photoshop.
Tove och jag i somras på karlberg , nice fan. Längtar efter sommaren 2011.
Min älskade lillebror tim och jag i helenelund påväg emot party :) hehe.
Tove ocb jag klunkar på förstas bilden sen äre jag och toni på andra bilden
som drev lite granna med en ölburk :) mkt vackra bilder.
fan va jag saknar sommaren. Behöver fan värmen !
Kommentarer
Postat av: ida

sv; bloggsvar är att om du undrar något om mig, så kan du skicka de till bloggsvar.

visst man kan ju lika gärna kommentera de, men det är mycket smidigare med bloggsvar.

2010-11-03 @ 21:57:50
URL: http://iidahassnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0