KLADDKAKA IN MY HEART

Sitter här nu och gör absolut ingenting alls, sjukt tråkigt alltså.
Pappa väckte mig vid sju och då skulle vi åka till skolan och jobbet men vi kom inte
så värst långt med tanke på att bilen va fast :O hur fan nu det går till.
Så jag somnade om igen och vaknade halv fyra och det va lite onödigt länge tycker jag.
Men just nu sitter jag och dricker ett stort glas mjölk och äter upp sista kladdkakebiten
:( synd för det är så förbannat gott alltså. Och jag har lust att diska men nej jag orkar
ta me fan inte alltså , men någon dag ska jag orka :) lovar !

Nu ska jag se på några bloggar sen ska jag kolla andra saker och antagligen film!

Kommentarer
Postat av: erica

Åh tack :D

dsm verkligen :)

2010-11-25 @ 16:45:25
URL: http://seppte.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Kladdkaka kan man verkligen aldrig få nog av :p haha :D

2010-11-25 @ 17:20:23
URL: http://iisabelle.beldo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0