I LOVE ME FATHER

Åååh vad jag verkligen älskar att se film i trevligt sällskap. Idag vart det som sagt
inte så mkt mera gjort än att skotta snö.
Ska se film nu med pappa och käka lite granna, kvällsfika ni vet. Hungrig som bara
den alltså. Efter den tänkte jag duscha och antagligen läsa lite mera ur boken jag
började på igår :) bra faktiskt ! & sen lägga mig o se film, får se ifall babe ringer mig
det vet man aldrig med honom. Nej nu äre dags att knalla iväg till vardagsrummet
med filmen under armen o göra en kopp TE på en gång tror jag.

Vi höres senare :) uppdaterar då.


Älskade pappa & jag påväg emot Norge. Älsklingen som fotograf !
Fin utsikt bakom oss visst? Jag gillar åtminstonde den :d

Kommentarer
Postat av: Josefine Anerland - Lifestyle & Fotografering

Oj tack, DIN MED!! :D

2010-11-10 @ 22:17:33
URL: http://josefineah.blogg.se/
Postat av: johanna

nej, jag förstår, jag har själv förmåga,

vet hur det känns..

för det var ganska länge sen någonting sånt hände mej,

så typ alla min kompisar bah: hhe, kommer du ihåg när du sa att du såg spöken ? ;p

liksom det är inte kul..

2010-11-11 @ 10:48:30
URL: http://bbarajjjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0